Google képzések

Helyszín

budapesti iroda

Jelleg

képzés vetítéssel

5-10 fő

Kezdő szint

9-16 óráig

időtartam

Magyar

Nyelv

Google képzések Áttekintés

Kőrösi Ödön Google Partner Ügynökségünk vezetője Google Ads-szakértő és PPC-tanácsadó. Segít a cégtulajdonosoknak, vállalkozóknak és marketingszakembereknek új ügyfeleket találni, növelni eladásaikat, potenciális ügyfeleik számát, és csökkenteni a költségeiket. Ezen hirdetések elsősorban keresési, display hirdetések, illetve videó- ​​és alkalmazáshirdetések.

Emellett több mint 7 éves tapasztalattal rendelkezik hatékony kampányok létrehozásában és kezelésében. Több kiemelkedő webáruház, marketplace online marketing tevékenységeit vezeti, úgy mint a Magyarországon is nagy fejlődésben lévő topseller.hu marketplace, ajtoablakkaft.hu, szonyeghaz.com, rapidpatika.hu. Ezen kívül aktívan irányítja ezen felületek, és több, más weboldal fejlesztését, melyek fő iránya minden esetben a partnerek konverzióinak növelése. Az évek során tapasztaltuk, hogy az érkező oldalaknak rendkívül nagy jelentősége van az értékes cselekmények elérésének szempontjából, ezért tevékenységünket legtöbb esetben komplett szolgáltatásként értékesítjük legyen az online marketing, vagy weboldal készítés.

A képzések során lényeges számunkra, hogy megértsen mindent, tiszta, világos, és érthető legyen mi a Google Adwords hirdetések készítésének lényege, alapja, és hogyan lehet a leghatékonyabb beállításokkal a legtöbb hasznot elérni.

Google képzések ebben fog segíteni

kinek segítenek a Google képzések?

Ez a tanfolyam mindenkinek szól, aki szeretné megtanulni, hogyan állíthat be hatékony keresési kampányokat a Google Ads szolgáltatásban, beleértve

Mire számíthat, mit fog tanulni a Google képzések során?
  • Keresési kampány beállítása
  • Hogyan válasszuk ki a megfelelő kampánycélt
  • Milyen hálózatokat válasszon, és mit jelentenek az Ön számára
  • Hogyan állítsunk be földrajzi célzást, és ne célozzuk meg a rossz helyeket
  • Milyen nyelveket érdemes használni a kampányban
  • A kampány költségkeretének beállítása tesztelésre és a maximális eredmény elérése érdekében
  • Milyen napokon és órákban futtassák a hirdetéseket, valamint a különböző lehetőségeket
  • Tippek a legjobb szöveges hirdetések megírásához
  • A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának lépései a megfelelő keresések célzásához
  • Hogyan tegye közzé kampányát és kezdje el a hirdetést
1 óra

Bevezetés – Hogyan válasszuk ki a megfelelő ajánlattételi stratégiát

Mi az az ajánlattételi stratégia?

A Konverzió maximalizálása ajánlattétel használata a siker érdekében

További ajánlattételi stratégiák

20 perc utána 10 perc szünet

A megfelelő hálózatok kiválasztása hirdetéseihez

Frissítse a földrajzi célzást

Válassza ki a releváns célnyelveket

Használnia kell a közönségcélzást?

Bemutatkozik a dinamikus keresési hirdetés

 

1 óra 20 perc utána 10 pec szünet

Az ebéd szünet időtartama 1 óra

Hirdetéscsoportok, kulcsszavak és szöveges hirdetések beállítása

Az első hirdetéscsoport létrehozása

Hatékony kulcsszókutatás elvégzése

A legjobb szöveges hirdetések létrehozása

2 óra közben 10 perc szünet

Bevezetés – A hirdetésbővítmények beállítása és a költségkeret beállítása

Hirdetésbővítmények beállítása hirdetései javításához

Hatékony költségkeret-beállítás új kampányához

Kampányok áttekintése és közzététele

30 perc

Kérdéseket lehet feltenni, véleményt formálni az elhangzottakkal kapcsolatban.

30 perc

A képzésen való részvétel regisztrációhoz kötött, melyet a lap alján talál meg. Azért, hogy mindenki számára hasznos információkat közvetíthessünk a képzés során, a regisztrációt követően személyes konzultációt folytatunk a jelentkezőkkel, egy előre egyeztetett időpontban.

Elégedett ügyfeleink véleménye

Készen van a kezdésre?

Google képzések helyszíne
Tekintse meg Google képzések helyéről készített képeket
google adwords képzés

Kis csoportos képzés helyszíne

google adwords képzés

Könnyen megközelíthető az Allee mellett

További képzések

Amennyiben érdeklik ezek a képzések is

Kampányok optimalizálása

elkészített kampányok utánkövetése

A közösen elkészített Google Adwords kampányokat pár hónap elteltével ellenőrizzük, és közösen optimalizáljuk a legjobb beállítások elérése érdekében.

Kampány optimalizálás képzés haladó szint

9-16 óráig
Folyamatban

Mérések beállítása képzés

hogyan mérjünk hatékonyan

Megtanuljuk a Tag manager használatával a mérőkódok helyes elhelyezését a webhelyen, hogy a legoptimálisabban tudjuk mérni az értékes cselekményeket.

Tag manager használata a konverzió méréshez

9-16 óráig
folyamatban

A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, kérjük töltse ki az űrlapot!

a keresőoptimalizálás jelentése

Keresőoptimalizálás jelentése

Keresőoptimalizálás jelentése: mi is az a SEO?  A SEO a „Search Engine Optimization” rövidítése, amely az ingyenes, organikus, szerkesztői vagy természetes keresési eredményekből származó forgalom

Tovább olvasom »
kibővített konverzió

Kibővített konverzió beállítása

A kibővített konverziók olyan funkció, amely javíthatja a konverziómérés pontosságát, és hatékonyabb ajánlattételt tesz lehetővé. Kiegészíti a meglévő konverziós címkéket azáltal, hogy az adatvédelmi szempontból

Tovább olvasom »

Google beleegyezési mód v2 beállítása

A Google hozzájárulási módjának megvalósítása CookieYes használatával A CookieYes mostantól támogatja a Google beleegyezési módját , egy olyan API-t, amely integrálja a Google-címkék viselkedését a felhasználó hozzájárulási eszközével.

Tovább olvasom »
havi díjas keresőoptimalizálás

Havi Díjas Keresőoptimalizálás Budapesten

Havi Díjas Keresőoptimalizálás Budapesten: Hogyan Növelheted Weboldalad Teljesítményét Hónapról Hónapra? Ahogy az internetes tér egyre inkább kibővül és versengőbbé válik, a vállalkozások számára kulcsfontosságúvá válik,

Tovább olvasom »
Ajánlatot kérek!