Mivel foglalkozik egy Online marketing ügynökség?

Optimalizálás jelentése
Optimalizálás jelentése

Egy online marketing ügynökség értékes partnere lehet vállalkozásának, bár nem biztos, hogy teljesen tisztában van azzal, hogy mit tehetnek Önért. Értékesítési vagy marketingmenedzserként az Ön feladata, hogy ügyfeleket vonzzon be vállalkozása „bejárati ajtóin” keresztül.

Manapság az ügyfelek 81 százaléka online kutatást végez a vásárlási döntés meghozatala előtt, ami azt jelenti, hogy elengedhetetlen egy olyan erőteljes online jelenlét kialakítása, amely bevonja és táplálja az ügyfeleket online az ügyfélútjuk során. Egy digitális marketingcég megteheti ezt az Ön vállalkozása érdekében, és még sok mást is.

Mi az az online marketing?

A digitális marketing egy sokrétű stratégia, amelynek célja az ügyfelek megcélzása, megszólítása és kapcsolatépítés a csatornák széles skáláján keresztül online, végső soron vásárlásra és további vásárlásokra ösztönözve őket a jövőben.
A digitális marketing eredményei drámaiak. Egyedül a blogírás segíthet a márkáknak 67 százalékkal több leadet szerezni azokhoz képest, amelyek soha nem posztolnak. A SEO 14,6 százalékos konverziós rátával is büszkélkedhet, ami drámaian magasabb, mint a hagyományos kimenő módszerek által biztosított 1,7 százalékos konverziós arány. A digitális marketing szolgáltatások a következő taktikákat tartalmazzák:

Az online marketing ügynökségek sokféle taktikát, stratégiát és online eszközt alkalmaznak, hogy segítsék a vállalkozást marketing- és értékesítési céljai elérésében. Ez kihívást jelenthet a legtöbb egyéni vállalkozó és kisebb marketingosztály számára egy sikeres digitális marketingkampány tervezése és végrehajtása. Tekintettel a digitális marketing hatókörére, hasznos áttekinteni a digitális marketingügynökségek legnépszerűbb típusait és az általuk kínált szolgáltatásokat.

Az online marketing ügynökségek 7 típusa (és mit csinálnak)

Az online marketing ügynökség kiválasztása kihívást jelenthet, ha nem ismeri az iparágat. Egyes ügynökségek egy iparágra vagy szolgáltatásra specializálódtak, míg mások a szolgáltatások széles skáláját kínálják. Ne feledje, hogy a vállalkozása számára legjobb választás a költségvetésétől, a digitális marketing céljaitól és célkitűzéseitől függ, valamint attól, hogy mennyire szeretne gyakorlatias lenni a digitális marketingben. Az alábbiakban a digitális marketing ügynökségek hét leggyakoribb típusát mutatjuk be:

1. Online Marketing Ügynökség

A digitális marketingügynökségek omnichannel marketingen, többcsatornás marketingen vagy egycsatornás marketingen keresztül érik el az ügyfeleket online. A többcsatornás és egycsatornás marketinggel az ügynökségek egy vagy több csatornán, például webhelyeken, blogokon, e-mailekben, közösségi médiában és egyebekben lépnek kapcsolatba az ügyfelekkel. Az omnichannel marketing olyan marketinget jelent, amely zökkenőmentes ügyfélélményt biztosít a csatornákon és eszközökön keresztül azok életciklusa során. A digitális marketing ügynökségek általában nem kínálnak hagyományos marketingszolgáltatásokat.

2. Teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális marketing ügynökség

A teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális marketingügynökségek általában nagyobbak, mint a legtöbb más típusú ügynökség, és különféle digitális marketingszolgáltatásokat kínálnak. A vállalkozások gyakran partnerek teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális marketingügynökségekkel, mert tapasztalattal rendelkeznek olyan konkrét projektek végrehajtásában, amelyeket a vállalkozásoknak meg kell valósítaniuk, például vezetői nevelési kampányokat vagy webhely-újratervezést. Ezek az ügynökségek a meglévő marketingrészlegeket is erősíthetik, olcsóbban, mint amennyire új munkaerővel történő kiépítésük lenne.

3. Inbound Marketing Ügynökség

Egy bejövő marketing ügynökség bejövő marketing taktikákat és stratégiákat kínál, amelyek különböznek a hagyományos kimenő stratégiáktól. A bejövő ügynökségek olyan online pozícióba kívánják helyezni a vállalkozást, ahol az ügyfelek megtalálhatják őket, idővel bizalmat építhetnek, és végül értékesítéseket generálhatnak. A bejövő stratégiák jelentős eredményeket hozhatnak az idő múlásával, de általában hosszabb időhorizontot igényelnek.

4. SEO Ügynökség

A SEO-ra (keresőoptimalizálásra) szakosodott digitális marketingügynökségek segítik ügyfeleik webhelyeit és a webhelyek tartalmát a keresési eredmények előkelő helyén . Szakembereik a következőket fogják elvégezni:

  • Kulcsszókutatás
  • Weboldal auditok
  • Backlink auditok
  • Weboldal és blog tartalma
  • Metaadatok értékelése (URL minőségének ellenőrzése, címcímkék, metaleírások stb.)
  • Videó leírásának optimalizálása
  • Linképítés

Egy SEO cég számos adatelemző és webhelyfejlesztő eszközt fog használni, mint például a Google Analytics, a Google Search Console, a SEM Rush és a SEO Moz. A SEO ügynökségek mindig korán alkalmazzák a keresőoptimalizálás bevált gyakorlatait, beleértve a Google folyamatosan változó keresési algoritmusának való megfelelést.

4. Digitális hirdetési (PPC) ügynökség

Optimalizálás jelentése
Optimalizálás jelentése

A fizetett keresés, más néven fizetett hirdetés, a másik módja annak, hogy forgalmat generáljunk egy üzleti webhelyre. Az ingyenes organikus forgalomtól eltérően a fizetett forgalom azt jelenti, hogy pénzt kell költeni a kulcsszavakra és a hirdetések keresési eredményeken való elhelyezésére. A digitális hirdetések webhelyeken, keresési eredményoldalakon (SERP) és közösségi média csatornákon jelenhetnek meg. 

A digitális reklámügynökségek tudják, hogyan készítsenek figyelemfelkeltő, kulcsszavakkal kitöltött hirdetéseket, amelyek megfelelnek azon digitális platformok bevált gyakorlatainak, amelyeken a hirdetések megjelennek. A népszerű szolgáltatások közé tartozik a Facebook, Instagram, Twitter és YouTube-hirdetések létrehozása és bevezetése, valamint a Google Ads Manager-fiók létrehozása és karbantartása.

5. Online Reklámügynökség/PPC Ügynökség

A fizetett keresés, más néven fizetett hirdetés, egy másik módja annak, hogy forgalmat generáljunk egy webhelyre. Az ingyenes organikus forgalomtól eltérően a fizetett forgalom azt jelenti, hogy pénzt kell költeni a kulcsszavakra és a hirdetések keresési eredményeken való elhelyezésére. A digitális hirdetések webhelyeken, keresési eredményoldalakon (SERP) és közösségi média csatornákon jelenhetnek meg. Ezzel gyorsan potenciális ügyfeleket szerezhet, de kampányát megfelelően be kell állítani, hogy elérje célközönségét.

Az online hirdetésekre összpontosító digitális marketingügynökségek tudják, hogyan készítsenek figyelemfelkeltő, optimalizált hirdetéseket, amelyek megfelelnek a bevált gyakorlatoknak. Dönthet úgy, hogy egy online hirdetési ügynökséget egyedül vagy más ügynökségekkel együttműködve alkalmaz egy szélesebb online stratégia részeként. Míg a PPC önmagában is jól teljesít , a legjobban akkor működik, ha egy olcsóbb, hosszú távú stratégiával párosul, amely képes kihasználni az Ön által generált fizetett forgalmat.

6. Social Media ügynökség

A cégek közösségi média ügynökségekhez fordulnak , ha segítségre van szükségük a közösségi média jelenlétének kialakításában és fenntartásában. A közösségimédia-ügynökségek kezelhetik és előállíthatják a közösségi tartalmakat, és hirdetéseket állíthatnak fel olyan közösségi platformokon, mint a Facebook és az Instagram. Emellett a közösségi média platformokon történő ügyfélinterakciókra való reagáláshoz és az azokra való reagáláshoz kapcsolódó szolgáltatásokat is kínálnak. A keresztpromócióhoz vagy a társult marketinghez is ajánlhatnak befolyásolói megszólítást.

7. Web Design Ügynökség  

A webdesign ügynökség kreatív tervezőkből áll, akik személyre szabott és optimalizált webhelyeket vagy weboldalakat készítenek a vállalkozások számára. A webdesignerek kezelik az oldalak megjelenését, hangulatát és funkcionalitását, legyen szó vadonatúj webhelyről, webhely-újratervezésről vagy kisebb projektről. A webhelyügynökségek által kínált általános szolgáltatások közé tartozik a felhasználói élmény és felhasználói felület (UX/UI) tervezése és kutatása, képkészítés és tárolás, webfejlesztés és webtárhely.

Digitális Marketing Tanácsadó

A digitális marketing tanácsadó olyan szakember, aki akár kapcsolatban áll egy digitális marketing ügynökséggel, akár nem. A digitális marketing tanácsadók széles körű ismeretekkel rendelkeznek a digitális marketingről, és segíthetnek a vállalkozásoknak digitális marketingstratégia kialakításában. Meg tudják határozni a jelenlegi stratégiád gyenge pontjait, a fejlesztendő területeket és a legjobb módszert a legtöbb haszon elérésére. Ezenkívül más marketingszakemberekből vagy ügynökségekből álló hálózattal is rendelkeznek, akikhez további segítségért fordulhatnak.

Mivel foglalkozik egy online marketing ügynökség?

A vállalatok az online marketing terén szerzett szakértelmük miatt dolgoznak együtt digitális marketingügynökségekkel. Az ügynökségek ismerik a legújabb trendeket, bevált gyakorlatokat, valamint a legjobb eszközöket és stratégiákat, amelyek a digitális marketing sikeréhez szükségesek. Az alábbiakban felsoroljuk azokat a konkrét dolgokat, amelyekre számíthat egy digitális marketing ügynökséggel való együttműködés során:

A digitális marketingügynökségek organikus forgalmat generálnak webhelyére

Minden digitális marketingre irányuló törekvés általános célja az, hogy minél nagyobb mennyiségű organikus forgalmat generáljon a vállalkozás webhelyére. A digitális marketing ügynökségeknél dolgozó marketingszakemberek ismerik a bejövő marketing csínját-bínját, az ügyfélutakat és a keresőmotorok keresőalgoritmusait. Ha digitális marketing ügynökséggel dolgozik, az organikus forgalom (azoktól az emberektől származó forgalom, akik az Ön webhelyét az interneten egy keresőmotor segítségével találják meg) megnő a webhelyére. Webhelye több leadet vonz, kevesebb költséggel. Ezek a potenciális ügyfelek jobb minőségűek is lesznek, ami növeli a vásárlás valószínűségét. 

A digitális marketingügynökségek értékesítésre kész érdeklődőket generálnak

A digitális marketing ügynökségek szakemberei ismerik vállalkozását, marketingcéljait, értékesítési csatornáját és ideális célközönségét. Ezen kívül jártasak lesznek a különböző bejövő marketing taktikákban, mint például a tartalommarketing, a közösségi média marketing, a webdizájn és a keresőoptimalizálás. 

Az értékesítési tölcsérben a különböző bejövő marketing taktikák hatékonyabbak, mint mások, attól függően, hogy az értékesítési csatornán belül hol vannak a potenciális ügyfelek. Ha digitális marketingügynökséggel dolgozik, a megfelelő üzenetet a megfelelő online médiumon keresztül, a megfelelő időben juttathatja el az értékesítési tölcséren belüli minden potenciális ügyfélhez. Egy digitális marketingügynökség segít értékesítésre kész potenciális ügyfelek létrehozásában azáltal, hogy a potenciális ügyfeleket az értékesítési csatorna tetejéről az aljára helyezi. 

A digitális marketing ügynökségek bővítik a márka elérését

Ezt Ön is tudja, és ezt minden digitális marketing ügynökség tudja. Mivel a digitális marketingügynökségek a márkák online népszerűsítésére és az ügyfelekkel való online kapcsolatok kialakítására specializálódtak, tudják, hogyan lehet kiterjeszteni a márka online elérését. Egy digitális marketing ügynökséggel együttműködve webhelye jobban láthatóvá válik az ügynökségen keresztül végzett kulcsszókutatás és vásárlói személyiségfejlesztés révén. Ha egy digitális marketing ügynökséget alkalmaz közösségi média marketingje elvégzésére, akkor márkája további online jelenlétre tesz szert a különböző közösségi média platformokon. 

A digitális marketingügynökségek tetőtől talpig fejlesztik marketingjét

A választott digitális marketing ügynökségnek úgy kell éreznie magát, mint a belső marketingcsapat kiterjesztése. Ami a belső marketingedből hiányzik a speciális digitális marketing ismeretek és idő tekintetében, azzal a digitális marketing ügynökség partnere foglalkozik. 

A digitális marketing ügynökségek az Ön jelenlegi digitális marketingtevékenységeinek gyengeségeit is észlelik. Ha a marketingcsapata kicsi, akkor valószínűleg nem lesz olyan szakértelemmel, amelyre egyedi digitális marketingkampányának szüksége van ahhoz, hogy hatékony legyen. Például webdizájnnal, SEO-val, PR-el, e-mail marketinggel és közösségi média marketinggel kell foglalkoznia. Előfordulhat, hogy nem rendelkezik megfelelő szakértelemmel ezeken a területeken. 

Az onlineugynokseg.hu-nál viszont a digitális marketing szolgáltatások teljes skáláját kínáljuk: 

A digitális marketing ügynökség megfelelő az Ön vállalkozásának?

Mielőtt digitális marketingügynökséget bérelne, fontos, hogy először felmérje vállalata igényeit. Segítségre van szüksége a tartalom átalakításához, néhány SEO-módosítás végrehajtásához vagy webhelye felhasználói élményének újratervezéséhez? Ezután fel kell mérnie a vállalat saját marketingkészségeit, erősségeit és képességeit, hogy megállapítsa, vajon egy ügynökség, és milyen típusú, előnyös-e az Ön vállalkozása számára. Van már házon belüli csapata, akinek segítségre van szüksége, vagy az összes marketingjét kiszervezték?

Miután feltette ezeket a kérdéseket, jobb ötlete lesz arra vonatkozóan, hogy az ügynökséggel való együttműködés a megfelelő választás-e. Azt is tudni fogja, hogy vállalkozásának milyen digitális marketingszolgáltatásokra van szüksége.

Digitális marketing ügynökséget bérel? Tedd fel ezt a 12 kérdést

Amikor olyan digitális marketing céget választ, amellyel dolgozni szeretne, mindenképpen végezzen kutatást idő előtt. Tudnia kell továbbá a digitális marketing céljait, költségvetését és azt, hogy milyen mértékben szeretne részt venni a digitális marketingkampányok megvalósításában. Íme néhány kérdés, amelyet fel kell tennie a leendő digitális marketing ügynökségeknek:

  • Lesz-e kijelölt kapcsolattartó vagy projektmenedzser az ügynökségnél?
  • Házon belüli szakemberek vagy szabadúszók végzik majd a munkát?
  • Mekkora a szerződése az ügynökség többi szerződéséhez képest?
  • Milyen online eszközöket és szoftvereket használnak?
  • A költségvetésének mekkora részét fordítják adminisztratív költségekre?
  • Milyennek tűnik egy jó ügyfél az ügynökség számára? Vagy rossz ügyfél?
  • Milyen gyakran kap tájékoztatást digitális marketingkampányának állapotáról?
  • Van bizonyíték arra, hogy az Önéhez hasonló cégekkel sikeresek?
  • Mit jeleznek az ajánlásaik, vagy a Google-vélemények?

Győződjön meg arról, hogy a legjobb döntést hozza meg vállalkozása számára, mielőtt átadja a gyeplőt egy digitális marketingügynökségnek.

Miben más az onlineugynokseg.hu?

Az onlineugynokseg.hu-nál elfogadjuk a bejövő marketing keretrendszert, mivel azt a mai vásárlók gondolkodásmódjához és cselekvéseihez tervezték. Segítünk vállalkozásának ügyfeleket vonzani, amikor készen állnak a vásárlási döntés meghozatalára, ahelyett, hogy hidegen hívnának és abban reménykednének, hogy készen állnak a vásárlásra.

Ehhez először azt kell kiderítenünk, hogyan tudunk ténylegesen segíteni marketingjének javításában. Tudjuk, hogy minden vállalkozás más és más, először meghatározzuk a problémákat az értékesítési és marketingcsatornában, és visszafelé dolgozunk azon, hogy stratégiát dolgozzunk ki a megoldásukra.

És megvan hozzáhetségünk. Marketingeseink széleskörű ismeretekkel rendelkeznek minden marketingről, és felismerik a szükséges fejlesztési területeket. Mindazonáltal mindegyiknek megvan a maga szuperereje, legyen szó szenzációs tartalom írásáról, nagyobb forgalom generálásáról, mint azt valaha is gondolta volna, vagy valóban művészeti grafikákat készít. Ez azt jelenti, hogy csapatunk minden tagja végrehajthatja a szükséges változtatásokat. A digitális marketing ügynökségünk eredményvezérelt folyamatának néhány sikerei a következők:

  • Növekvő organikus forgalom a webhelyére
  • Értékesítésre kész potenciális ügyfelek generálása és gondozása
  • Új csatornák használata a márka elérésének bővítésére az ügyfélszerzés érdekében
  • A bevétel növelése
  • Marketing költségének optimalizálása
Ajánlatot kérek!