online marketing ügynökség

Miért fontos a keresőoptimalizálás?

Valószínűleg százszor hallotta már, hogy a keresőoptimalizálás (SEO) létfontosságú digitális marketing eszköz. De tényleg tudja, hogyan működik a SEO ? Még akkor is, ha alapvetően tisztában van azzal, hogy ez mit takar, előfordulhat, hogy még mindig nem ismeri ezt az összetett és sokrétű folyamatot.

A SEO több elemből áll, és annak ismerete, hogy mik ezek és hogyan működnek, kulcsfontosságú ahhoz, hogy megértsük, miért olyan fontos a SEO. Röviden, a SEO lényeges, mert láthatóvá teszi webhelyét, ami nagyobb forgalmat és több lehetőséget jelent a potenciális ügyfelek megszerzésére.

Ezenkívül értékes eszköz a márkaismertség növelésére, a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítésére. Ezen kívül lényeges abban is, hogy a szakterületén tekintélyes és megbízható szakértőként pozícionálja magát. Tehát itt van minden, amit a SEO-ról tudni kell, és hogy miért elengedhetetlen a sikerhez a mai digitális világban.

A SEO marketing kulcsfontosságú elemei

Kulcsszavak

Rég elmúltak azok az idők, amikor a kulcsszavak voltak az egyetlenek a SEO-technikában, amelyek számítottak, de ez nem jelenti azt, hogy már nem fontosak. A különbség az, hogy manapság a kulcsszavakat alaposan meg kell vizsgálni, gondosan meg kell választani, és megfontoltan kell használni a tartalomban ahhoz, hogy hatékonyak legyenek.

De mik is azok a kulcsszavak pontosan? A kulcsszavak olyan szavak és kifejezések, amelyeket a potenciális ügyfelek online tartalom keresésére használnak. Ezek segítségével a weboldalak kapcsolatba léphetnek azokkal a potenciális ügyfelekkel, akik termékeiket és szolgáltatásaikat keresik.

A kulcsszókutatás kulcsfontosságú lépéseinek megtételekor fontos, hogy olyan kulcsszavakat keressünk, amelyek keresési aránya magas és alacsony a verseny. Válasszon rövid farkú kulcsszavakat (például kutya ), vagy long tail kulcsszavakat (például terrier kölykök eladó ) és helyi kulcsszavakat (például kiskutyák eladók Bostonban ), hogy optimalizálja a tartalmat. Az elsődleges vagy kezdő kulcsszó mellett másodlagos és harmadlagos kulcsszavakat is kell használnia, mivel ezek továbbra is értéket képviselnek vállalkozása számára. Végül használjon kulcsszavakat az összes cím, URL és egyéb oldali SEO elem optimalizálásához (erről később…)

Tartalom

A tartalom a keresőoptimalizálás létfontosságú részét képezi, mivel ez a közönség eléréséhez és bevonásához használt eszköz. Alapvető fontosságú , hogy ismerje a nézőpontot és a megfelelő tartalmat készítsen.

Például, ha van egy faiskolája, és növelni szeretné láthatóságát, közzétehet egy sor blogot a kertészkedésről, a megfelelő növényfajták kiválasztásáról, termesztési tippekről stb. Amikor egy személy, aki tudni akart a kertészkedésről, megkereste ezt az információt, akkor előkerült az Ön blogja, az értékes információkkal. Így ezen a cikken keresztül kapcsolatot tud építeni a potenciális érdeklődőkkel. Amikor eljön az ideje annak, hogy például egy növényt vásároljon, Ön lesz az első faiskola, ami az eszébe jut.

A mai tartalomnak oktató jellegűnek, ugyanakkor érdekesnek, relevánsnak és megoszthatónak kell lennie. A tartalom többféle formában jelenik meg, többek között:

Weboldal tartalma

Videók
Blogok (könnyű saját blogot indítani a gyakorláshoz!)
Infografika
Podcastok
Listák
Útmutatók
Fehér könyvek és e-könyvek
Közösségi média posztok
Helyi listák
Kiemelt forrás: On-Site SEO Audit kézikönyv és eszköztár

Oldalon kívüli SEO

Az oldalakon kívüli SEO olyan külső optimalizálási gyakorlatokat foglal magában, amelyek nem a webhelyen, hanem a webhelyen kívül történnek.

Az oldalakon kívüli SEO-hoz használt fő technika a visszamutató linkek építése, mivel a külső webhelyekről származó, minőségi visszamutató linkek az Ön webhelyét mutatják a keresőmotoroknak, ezzel is alátámasztva, hogy webhelye értékes, jó minőségű, ami segít a tekintély kialakításában.

A backlink építésnek számos taktikája létezik, és a jelenlegi bevált gyakorlatok közé tartozik a vendégblogolás is.

Helyi SEO

A helyi SEO egyre fontosabbá válik, mivel egyre többen használnak mobileszközöket keresésre. Manapság az összes keresés 60%-át mobileszközön hajtják végre, és a keresések közel fele helyi szándékkal történik .

Tegyük fel, hogy Önnek van egy étterme, akkor a helyi keresőoptimalizálás biztosítaná, hogy amikor a környéken élők a város legjobb éttermeit keresik, rábukkanjanak az Ön webhelyére.

A helyi kulcsszavak használata mellett a helyi keresőoptimalizálási egyéb bevált gyakorlatok közé tartozik a címtáradatok igénylése, helyspecifikus oldalak létrehozása a webhelyhez, valamint oldalak létrehozása a vállalkozás számára a Google Cégem helyi címtáraiban és a Google Térképen.

Keresőmotor marketing

A keresőmarketing (SEM) fizetett marketing erőfeszítésekre utal, és olyan dolgokat foglal magában, mint a natív hirdetések, a Google AdWords, a közösségi média hirdetések, a kattintásonkénti fizetés (PPC), a Google Shopping-hirdetések, a vizuális hirdetések stb.

Bár a keresőoptimalizálás nem mindig az átfogó SEO-stratégia fő összetevője, mégis megvan a maga helye, mivel segíthet új és erősen megcélzott közönség elérésében. A keresőoptimalizálást és a keresőmarketinget együtt is létrehozhatja .

Példák a keresőmarketing, hirdetési tevékenységekre:

Fizetett és célzott kampányok
Kulcsszóalapú hirdetések, amelyek kifejezetten az Ön vállalkozásához vagy termékéhez kapcsolódnak
Teljesítménymutatók, mint például az átkattintási arány (CTR) és a kattintásonkénti költség (CPC)
Kiemelt forrás: On-Site SEO Audit kézikönyv és eszköztár

A SEO jelentőségének megértése a modern vállalkozások számára
Legyen világszínvonalú digitális marketinges
Láthatóság és rangsor
A SEO egyik legfontosabb funkciója a láthatóság növelése, ami azt jelenti, hogy megkönnyíti a potenciális ügyfelek megtalálását, amikor az Ön által kínált termékekre keresnek. A láthatóság közvetlenül összefügg a rangsorolással.

Minél magasabban rangsorol egy keresőmotor eredményoldalán (SERP), annál valószínűbb, hogy a potenciális ügyfelek meglátják Önt. Amikor rátalálnak az Ön weboldalára átkattintnak webhelyére (CTR), ezért is kulcsfontosságú az organikus oldal rangsorolása . Minél hatékonyabb a SEO erőfeszítései, annál magasabb a helyezése és annál jobb a láthatósága, ami különösen fontos, ha figyelembe vesszük, hogy a webfelhasználók negyede soha nem kattint az első SERP-n túl.

Webes forgalom
A megnövekedett webes forgalom a SEO egyik fő célja, és növeli a forgalmát, ha növeli a láthatóságot és a helyezéseket. Gondoljunk csak bele egy pillanatra: a Google-keresés első számú helyére a kattintások közel 32%-a érkezik. A keresési eredmények között csak egy hellyel feljebb való lépés elképesztő 30,8%-kal növelheti a CTR-t.

Sok marketingszakember számára az arany grál a „Kiemelt kivonat” , amelyet gyakran 0. pozíciónak neveznek, mivel az első rangsorolt ​​URL felett jelenik meg. Ez általában egy blog nyitóoldaláról származó tartalom, amely választ ad az emberek által keresett kérdésre, és hatalmas lökést adhat az organikus átkattintáshoz.

Tehát, ha azt szeretné, hogy többen megtalálják webhelyét egy keresőmotoron keresztül, akkor olyan SEO gyakorlatokat kell alkalmaznia, amelyek segítségével az első öt, ideális esetben az első helyen szerepelhet. Ebben segítenek a hasznos tartalmak, blog cikkek elhelyezése a weboldalon.

Megbízhatóság

A Page Authority (PA) egyre fontosabb a keresőmotorok számára, ahogy egyre fontosabbá válik a webfelhasználók számára. A tekintély lényegében azt jelenti, hogy webhelye megbízható, jó minőségű, releváns, és van mit kínálnia a látogatók számára.

A pontszámok 1-től 100-ig terjednek, és minél magasabb a szám, annál nagyobb tekintélye van webhelyének. PA-besorolását olyan eszközökkel találhatja meg , mint pl. a Moz. Bár ezt nehéz befolyásolni, sok SEO szakértő úgy gondolja, hogy ez a linkprofillal kapcsolatos – a külső hivatkozások hiteles és jól látogatott forrásokból való beszerzését mutatja.

Jobb látogatói élmény megteremtése
Egy másik ok, amiért a SEO kritikus fontosságú, mert azzal, hogy több időt fordít a nagyszerű tartalom generálására, javítja webhelye használhatóságát. Ez zökkenőmentes és pozitív ügyfélélményt teremt.

Ha például lépéseket tesz webhelye reszponzívvá tételére, akkor az minden mobilos látogatója, valamint laptopról vagy asztali számítógépről látogató számára is használhatóvá teszi. Hasonlóképpen, az oldalbetöltési sebesség növelésével csökkenti a visszafordulási arányt, és arra ösztönzi a látogatókat, hogy hosszabb ideig töltsenek a webhelyen. A fogyasztók azt várják, hogy az oldal a lehető leggyorsabban töltődjön be, és a betöltési korlát ne haladja meg a három másodpercet! Minél hosszabb a betöltési idő , annál magasabb a visszafordulási arány és annál alacsonyabb a konverziók száma.

A keresőmotorok szempontjai

A SEO fontos, mert a keresőmotorok nem tökéletesek. Ha nem tesz lépéseket a hibáik ellen, akkor webhelye meg fogja fizetni az árát.

Például, ha egy webhely nem rendelkezik megfelelő linkszerkezettel, akkor előfordulhat, hogy a keresőmotorok nem térképezik fel és nem indexelik megfelelően a webhelyet, ami ronthatja a helyezést. A kódolási hibák teljesen blokkolhatják a keresőmotorokat, és lehetetlenné teszik webhelye rangsorolását. További gyakori területek, ahol a keresőmotorok problémákba ütközhetnek:

Ismétlődő oldalak
Űrlapok
Képek, flash, hangfájlok, videók és egyéb nem szöveges tartalom
Nyelv és szemantika

Teljeskörű Keresőoptimalizálás szolgálással kapcsolatban keresse fe az onlineugynokseg.hu weboldalunkat! Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, várjuk személyes konzultációra is 11. kerületi irodánkban!

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ajánlatot kérek!