A kibővített konverziók olyan funkció, amely javíthatja a konverziómérés pontosságát, és hatékonyabb ajánlattételt tesz lehetővé. Kiegészíti a meglévő konverziós címkéket azáltal, hogy az adatvédelmi szempontból biztonságos módon kivonatolt belső konverziós adatokat küld a webhelyről a Google-nak. A funkció az SHA256 nevű, biztonságos egyirányú kivonatolási algoritmust használja az első féltől származó ügyféladatokra, például e-mail-címekre, mielőtt elküldené a Google-nak. További információ a Google konverziómodellezési megoldásairól .
A kibővített konverziókat a Google címke, a Google Címkekezelő vagy a Google Ads API használatával állíthatja be.
Hogyan működik a kibővített konverzió
Amikor egy ügyfél konverziót hajt végre az Ön webhelyén, előfordulhat, hogy első féltől származó ügyféladatokat kaphat, például e-mail-címet, nevet, lakcímet és/vagy telefonszámot. Ezek az adatok rögzíthetők a konverziókövetési címkékben, kivonatolva, kivonatolt formában elküldhetők a Google-nak, majd felhasználhatók a konverziómérés javítására.
Attól függően, hogy milyen típusú kibővített konverziókat használ, a kivonatolt adatokat különböző módon használjuk fel a mérés javítására:
Továbbfejlesztett konverziók webhez | Továbbfejlesztett konverziók potenciális ügyfelek számára |
---|---|
Releváns azon hirdetők számára, akik szeretnék nyomon követni az értékesítéseket és a webhelyen zajló eseményeket . | Olyan hirdetők számára releváns , akik szeretnék nyomon követni a webhelyen kívüli értékesítéseket (például telefonon vagy e-mailben) a potenciális ügyfelekről . |
Javítja az online konverziók mérését . | Javítja azoknak az offline tranzakcióknak a mérését , amelyek a webhely vezetőjétől vagy látogatójától származtak . |
Lehetővé teszi, hogy kivonatolt belső, felhasználó által biztosított adatokat küldjön a webhelyről, amikor a felhasználó konvertál. Az adatokat ezután arra használjuk, hogy ügyfeleit olyan Google-fiókokhoz társítsák, amelyekbe bejelentkeztek, amikor az Ön egyik hirdetésével kapcsolatba léptek. | Lehetővé teszi a webhelye potenciális ügyfelek űrlapjaiból származó, kivonatolt, belső felhasználók által biztosított adatok használatát a potenciális ügyfelek offline mérésére. Amikor feltölti a leadeket, a megadott kivonatolt információkat a rendszer a Google hirdetési kampányhoz való visszavezetéshez használja. |
Továbbfejlesztett konverziók webhelyhez
1 | 2 | 3 | 4 |
A Google-ba bejelentkezett felhasználó megnézi Youtube-hirdetését. | A felhasználó konverziót hajt végre a webhelyén. | A konverziós címke rögzít egy Ön által meghatározott mezőt (pl. e-mail), kivonatolja az adatokat, és biztonságosan elküldi a Google-nak. | A kivonatolt adatok összevetik a Google kivonatolt felhasználói adatait, és konverziót jelent a fiókjában. |
A kibővített konverziókkal a belső felek ügyféladatait, például e-mail-címét, nevét, otthoni címét vagy telefonszámát rögzíti a konverziókövetési címkék, kivonatolja, kivonatolt formában elküldi a Google-nak, majd felhasználja az ügyfelek párosítására. olyan Google-fiókokba, amelyekbe bejelentkeztek, amikor kapcsolatba léptek valamelyik hirdetésével.
Előnyök:
- Olyan konverziók helyreállítása, amelyeket egyébként nem mértek volna
- Javítsa az ajánlattétel optimalizálását jobb adatokkal
- Adatvédelem a belső ügyfelek adatainak kivonatával
Kibővített konverzió beállítása az internethez
A kibővített konverziókat az interneten háromféleképpen állíthatja be:
Google Címkekezelő : Ha jelenleg a Google Címkekezelőt használja a konverziókövetéshez, akkor a Google Címkekezelő segítségével beállíthat kibővített konverziókat az interneten, a konfiguráció csak csekély módosításával.
Végezze el a Továbbfejlesztett konverziók beállítását a Google Címkekezelőben
Háromféleképpen állíthatja be a kibővített konverziókat a Google Címkekezelőben:
Automatikus adatgyűjtés : Ezzel a módszerrel a címke automatikusan észleli a felhasználó által megadott adatokat az oldalon. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb beállítási módszer, de nem olyan megbízható, mint egy kódrészlet hozzáadása a webhelyhez, vagy CSS-választók vagy Javascript-változók megadása.
Állítsa be a kibővített konverziókat az „automatikus gyűjtés” használatával
Az automatikus kibővített konverziókat kétféleképpen állíthatja be:
- Normál automatikus kibővített konverziók : Akkor használja ezt a módszert, ha a felhasználó által megadott adatok (e-mail, telefonszám vagy cím) elérhetők a konverziós esemény oldalán. Ha például a konverziós esemény oldala a vásárlást megerősítő oldal, és a felhasználói e-mail-cím látható ezen az oldalon, használja ezt a módszert.
- Automatikus kibővített konverziók a felhasználó által megadott adatesemény-címkével : Akkor használja ezt a módszert, ha az ügyféladatok (e-mail-cím, telefonszám vagy cím) nem állnak rendelkezésre a konverziós esemény oldalán, de egy előző oldalon elérhetők. Ha például a konverziós esemény oldala a vásárlást megerősítő oldal, és a felhasználói e-mail-címet a vásárlást megerősítő oldal előtti oldalon adták meg, használja ezt a módszert.
Jelentkezzen be Google Címkekezelő-fiókjába .
Kattintson a Munkaterület elemre , majd a navigációs menü Címkék elemére. a Példában az ajánlatkérés konverziót választjuk, mert ott lehet beállítani a kibővített konverziót.
Válassza ki azt a Google Ads konverziókövetési címkét, amellyel kibővített konverziókat szeretne megvalósítani, és módosítsa a címkét.
Győződjön meg arról, hogy ennek a konverziós műveletnek ugyanaz a konverziókövetési azonosítója és címkéje, mint annak a konverziós műveletnek, amelyhez engedélyezte a kibővített konverziókat a Google Ads-fiókjában.
Kattintson a Felhasználó által megadott adatok felvétele a webhelyről lehetőségre pipadobozra a kép alapján.
A legördülő menüben válassza az Új változó lehetőséget , vagy használjon egy meglévő változót, ha már beállított egyet.
Válassza az Automatikus gyűjtés lehetőséget .
Kattintson a Mentés gombra a változónál, majd mentse a konverziókövetési címkét.
Ellenőrizze le, hogy sikeres-e a beállítás, indítsa el a tag manager-t lépjen az ajánlatkérő részhez.
Töltse ki az ajánlatkérőt, majd a tag assistant részen a summary rsézen kattintson a cinkére, a képen látható módon:
Itt kattintson a 17 click részre, majd a show more legördülő nyílra.
Figyeljünk, hogy a jobb felső sarokban a value legyen kiválasztva. A képen látható a cssProvidedEnhancedConversionValue részen, a megadott email cím, tehát a beállítás helyesen működik.
Kód : Adjon hozzá egy kódrészletet a webhelyéhez, amely kivonatolt ügyféladatokat küld az egyeztetéshez. Ez a módszer javítja a kibővített konverziók pontosságát azáltal, hogy folyamatosan megfelelően formázott adatokat küld a konverziós címke aktiválásakor.
Kézi konfiguráció : Manuálisan adjon meg CSS-választókat vagy Javascript-változókat az oldalon, amelyek releváns, felhasználó által megadott adatokat tartalmaznak. Ez a módszer pontosabb, mint az automatikus észlelés, de nem olyan megbízható, mint kód hozzáadása a webhelyhez. Ha gyakran módosítja a webhely kódját, különösen a konverziós oldalon a formázást vagy a CSS-választókat, érdemes lehet inkább adatréteg-változókat vagy a „Kód” opciót használni, mivel a webhely formázásának megváltoztatása megzavarhatja a CSS-választó módszert.
A Google-címke: Ha jelenleg a konverziókövetést a Google-címkével közvetlenül az oldalán implementálta (nem harmadik féltől származó eszközön vagy iFrame-en), akkor a konfiguráció kis módosításával beállíthat kibővített konverziókat az interneten a Google címke használatával. .
Google Ads API : Ha szeretne kibővített konverziós adatokat szolgáltatni API-n keresztül annak érdekében, hogy nagyobb rugalmasságot és irányítást biztosítson az adatok felett, beállíthat kibővített konverziókat az interneten a Google Ads API-ban .
Megjegyzés : Ha le szeretné egyszerűsíteni a kibővített konverziók megvalósításának módját, vagy további támogatásra van szüksége vegye fel velünk a kapcsolatot!