PPC képzés

Helyszín

budapesti iroda

Jelleg

képzés vetítéssel

5-10 fő

Kezdő szint

9-16 óráig

időtartam

Magyar

Nyelv

PPC képzés Áttekintés

Kőrösi Ödön Google Partner Ügynökségünk vezetője Google Ads-szakértő és PPC-tanácsadó. Segít a cégtulajdonosoknak, vállalkozóknak és marketingszakembereknek új ügyfeleket találni, növelni eladásaikat, potenciális ügyfeleik számát, és csökkenteni a költségeiket. Ezen hirdetések elsősorban keresési, display hirdetések, illetve videó- ​​és alkalmazáshirdetések.

Emellett több mint 7 éves tapasztalattal rendelkezik hatékony kampányok létrehozásában és kezelésében. Több kiemelkedő webáruház, marketplace online marketing tevékenységeit vezeti, úgy mint a Magyarországon is nagy fejlődésben lévő topseller.hu marketplace, ajtoablakkaft.hu, szonyeghaz.com, rapidpatika.hu. Ezen kívül aktívan irányítja ezen felületek, és több, más weboldal fejlesztését, melyek fő iránya minden esetben a partnerek konverzióinak növelése. Az évek során tapasztaltuk, hogy az érkező oldalaknak rendkívül nagy jelentősége van az értékes cselekmények elérésének szempontjából, ezért tevékenységünket legtöbb esetben komplett szolgáltatásként értékesítjük legyen az online marketing, vagy weboldal készítés.

A képzések során lényeges számunkra, hogy megértsen mindent, tiszta, világos, és érthető legyen mi a Google Adwords hirdetések készítésének lényege, alapja, és hogyan lehet a leghatékonyabb beállításokkal a legtöbb hasznot elérni.

A PPC képzés ebben fog segíteni

kinek segít a PPC képzés?

Ez a tanfolyam mindenkinek szól, aki szeretné megtanulni, hogyan állíthat be hatékony keresési kampányokat a Google Ads szolgáltatásban, beleértve

Mire számíthat, mit fog tanulni a PPC képzés képzés során?
  • Keresési kampány beállítása
  • Hogyan válasszuk ki a megfelelő kampánycélt
  • Milyen hálózatokat válasszon, és mit jelentenek az Ön számára
  • Hogyan állítsunk be földrajzi célzást, és ne célozzuk meg a rossz helyeket
  • Milyen nyelveket érdemes használni a kampányban
  • A kampány költségkeretének beállítása tesztelésre és a maximális eredmény elérése érdekében
  • Milyen napokon és órákban futtassák a hirdetéseket, valamint a különböző lehetőségeket
  • Tippek a legjobb szöveges hirdetések megírásához
  • A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának lépései a megfelelő keresések célzásához
  • Hogyan tegye közzé kampányát és kezdje el a hirdetést
1 óra

Bevezetés – Hogyan válasszuk ki a megfelelő ajánlattételi stratégiát

Mi az az ajánlattételi stratégia?

A Konverzió maximalizálása ajánlattétel használata a siker érdekében

További ajánlattételi stratégiák

20 perc utána 10 perc szünet

A megfelelő hálózatok kiválasztása hirdetéseihez

Frissítse a földrajzi célzást

Válassza ki a releváns célnyelveket

Használnia kell a közönségcélzást?

Bemutatkozik a dinamikus keresési hirdetés

 

1 óra 20 perc utána 10 pec szünet

Az ebéd szünet időtartama 1 óra

Hirdetéscsoportok, kulcsszavak és szöveges hirdetések beállítása

Az első hirdetéscsoport létrehozása

Hatékony kulcsszókutatás elvégzése

A legjobb szöveges hirdetések létrehozása

2 óra közben 10 perc szünet

Bevezetés – A hirdetésbővítmények beállítása és a költségkeret beállítása

Hirdetésbővítmények beállítása hirdetései javításához

Hatékony költségkeret-beállítás új kampányához

Kampányok áttekintése és közzététele

30 perc

Kérdéseket lehet feltenni, véleményt formálni az elhangzottakkal kapcsolatban.

30 perc

A képzésen való részvétel regisztrációhoz kötött, melyet a lap alján talál meg. Azért, hogy mindenki számára hasznos információkat közvetíthessünk a képzés során, a regisztrációt követően személyes konzultációt folytatunk a jelentkezőkkel, egy előre egyeztetett időpontban.

Elégedett ügyfeleink véleménye

Készen van a kezdésre?

PPC képzés helyszíne
Tekintse meg Google Adwords képzés helyéről készített képeket
google adwords képzés

Kis csoportos képzés helyszíne

google adwords képzés

Könnyen megközelíthető az Allee mellett

További képzések

Amennyiben érdeklik ezek a képzések is

Kampányok optimalizálása

elkészített kampányok utánkövetése

A közösen elkészített Google Adwords kampányokat pár hónap elteltével ellenőrizzük, és közösen optimalizáljuk a legjobb beállítások elérése érdekében.

Kampány optimalizálás képzés haladó szint

9-16 óráig
Folyamatban

Mérések beállítása képzés

hogyan mérjünk hatékonyan

Megtanuljuk a Tag manager használatával a mérőkódok helyes elhelyezését a webhelyen, hogy a legoptimálisabban tudjuk mérni az értékes cselekményeket.

Tag manager használata a konverzió méréshez

9-16 óráig
folyamatban

A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, kérjük töltse ki az űrlapot!

SEO ügynökség szerepe

SEO ügynökség szerepe, és feladata

A SEO ügynökségek szerepe az online marketing világában egyre fontosabbá válik, ahogy a vállalkozások törekednek arra, hogy elérjék és megtartsák célközönségüket az interneten. A keresőoptimalizálás

Tovább olvasom »
Optimalizálás jelentése

Mi az a tartalom optimalizálás?

A tartalom optimalizálás a digitális marketing egyik alapvető eleme, amely azt jelenti, hogy egy weboldalon található tartalom minél hatékonyabbá válik a keresőmotorok és a felhasználók

Tovább olvasom »
Optimalizálás jelentése

Optimalizálás jelentése

Optimalizálás jelentése A SEO olyan folyamatok összessége, amelyek célja a webhely láthatóságának javítása a keresőmotorokban, például a Google-ban, azzal a céllal, hogy nagyobb organikus forgalmat

Tovább olvasom »
Ajánlatot kérek!