PPC képzés
Helyszín
budapesti iroda
Jelleg
képzés vetítéssel
5-10 fő
Kezdő szint
9-16 óráig
időtartam
Magyar
Nyelv
PPC képzés Áttekintés
Kőrösi Ödön Google Partner Ügynökségünk vezetője Google Ads-szakértő és PPC-tanácsadó. Segít a cégtulajdonosoknak, vállalkozóknak és marketingszakembereknek új ügyfeleket találni, növelni eladásaikat, potenciális ügyfeleik számát, és csökkenteni a költségeiket. Ezen hirdetések elsősorban keresési, display hirdetések, illetve videó- és alkalmazáshirdetések.
Emellett több mint 7 éves tapasztalattal rendelkezik hatékony kampányok létrehozásában és kezelésében. Több kiemelkedő webáruház, marketplace online marketing tevékenységeit vezeti, úgy mint a Magyarországon is nagy fejlődésben lévő topseller.hu marketplace, ajtoablakkaft.hu, szonyeghaz.com, rapidpatika.hu. Ezen kívül aktívan irányítja ezen felületek, és több, más weboldal fejlesztését, melyek fő iránya minden esetben a partnerek konverzióinak növelése. Az évek során tapasztaltuk, hogy az érkező oldalaknak rendkívül nagy jelentősége van az értékes cselekmények elérésének szempontjából, ezért tevékenységünket legtöbb esetben komplett szolgáltatásként értékesítjük legyen az online marketing, vagy weboldal készítés.
A képzések során lényeges számunkra, hogy megértsen mindent, tiszta, világos, és érthető legyen mi a Google Adwords hirdetések készítésének lényege, alapja, és hogyan lehet a leghatékonyabb beállításokkal a legtöbb hasznot elérni.
A PPC képzés ebben fog segíteni
- Adwords kampányok elkészítése, mérés fontossága
- Kulcsszavak szerepének, jelentőségének megértése
- Jó minőségű hirdetések elkészítése
- Kampány optimalizálás szempontjai
kinek segít a PPC képzés?
Ez a tanfolyam mindenkinek szól, aki szeretné megtanulni, hogyan állíthat be hatékony keresési kampányokat a Google Ads szolgáltatásban, beleértve
- Saját kampányt futtató cégtulajdonosok
- Vállalkozók, akik több kampányt szeretnének futtatni, hogy hatékonyan célozzák meg közönségeiket a Google Ads szolgáltatással
- Olyan emberek, akik most kezdik a kattintásonkénti fizetést (PPC), és hatékony hirdetéseket szeretnének megjeleni
- A tanfolyam alatt könnyen kérdezhet, hiszen a személyes oktatás keretében erre igen egyszerűen lehetősége nyílik!
Mire számíthat, mit fog tanulni a PPC képzés képzés során?
- Keresési kampány beállítása
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő kampánycélt
- Milyen hálózatokat válasszon, és mit jelentenek az Ön számára
- Hogyan állítsunk be földrajzi célzást, és ne célozzuk meg a rossz helyeket
- Milyen nyelveket érdemes használni a kampányban
- A kampány költségkeretének beállítása tesztelésre és a maximális eredmény elérése érdekében
- Milyen napokon és órákban futtassák a hirdetéseket, valamint a különböző lehetőségeket
- Tippek a legjobb szöveges hirdetések megírásához
- A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának lépései a megfelelő keresések célzásához
- Hogyan tegye közzé kampányát és kezdje el a hirdetést
Bevezetés – Hogyan válasszuk ki a megfelelő ajánlattételi stratégiát
Mi az az ajánlattételi stratégia?
A Konverzió maximalizálása ajánlattétel használata a siker érdekében
További ajánlattételi stratégiák
20 perc utána 10 perc szünet
A megfelelő hálózatok kiválasztása hirdetéseihez
Frissítse a földrajzi célzást
Válassza ki a releváns célnyelveket
Használnia kell a közönségcélzást?
Bemutatkozik a dinamikus keresési hirdetés
1 óra 20 perc utána 10 pec szünet
Az ebéd szünet időtartama 1 óra
Hirdetéscsoportok, kulcsszavak és szöveges hirdetések beállítása
Az első hirdetéscsoport létrehozása
Hatékony kulcsszókutatás elvégzése
A legjobb szöveges hirdetések létrehozása
2 óra közben 10 perc szünet
Bevezetés – A hirdetésbővítmények beállítása és a költségkeret beállítása
Hirdetésbővítmények beállítása hirdetései javításához
Hatékony költségkeret-beállítás új kampányához
Kampányok áttekintése és közzététele
30 perc
Kérdéseket lehet feltenni, véleményt formálni az elhangzottakkal kapcsolatban.
30 perc
A képzésen való részvétel regisztrációhoz kötött, melyet a lap alján talál meg. Azért, hogy mindenki számára hasznos információkat közvetíthessünk a képzés során, a regisztrációt követően személyes konzultációt folytatunk a jelentkezőkkel, egy előre egyeztetett időpontban.
Elégedett ügyfeleink véleménye
Készen van a kezdésre?
PPC képzés helyszíne
Tekintse meg Google Adwords képzés helyéről készített képeket
![google adwords képzés](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_2560,h_1920/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2022/10/IMG_1135-scaled.jpg)
Kis csoportos képzés helyszíne
![google adwords képzés](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_2560,h_1920/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2022/10/IMG_1136-scaled.jpg)
Könnyen megközelíthető az Allee mellett
További képzések
Amennyiben érdeklik ezek a képzések is
Kampányok optimalizálása
elkészített kampányok utánkövetése
Mérések beállítása képzés
hogyan mérjünk hatékonyan
A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, kérjük töltse ki az űrlapot!
![havi díjas keresőoptimalizálás](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_200/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/04/business-people-meeting_1421-559-300x200.jpg)
Linképítés alapjai
Mitől lesz jó minőségű egy backlink? Továbbra is az egyik leghatékonyabb módja a keresőmotorok rangsorolásának javításának, ha visszamutató hivatkozásokat (más néven külső hivatkozásokat) szerez a
![a keresőoptimalizálás jelentése](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_150/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/06/a-keresooptimalizalas-jelentese2-300x150.jpeg)
Keresőoptimalizálás jelentése
Keresőoptimalizálás jelentése: mi is az a SEO? A SEO a „Search Engine Optimization” rövidítése, amely az ingyenes, organikus, szerkesztői vagy természetes keresési eredményekből származó forgalom
![](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_169/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/04/best-seo-companies-udaipur-300x169.webp)
Blog készítése, avagy hogyan írjunk olyan tartalmat, amely versenyelőnyt hoz számunkra?
Blog készítése, és annak jelentősége Valahányszor ügyfelei online keresnek egy terméket vagy szolgáltatást, valószínűleg több száz lehetőség elé néznek a keresőmotor eredményoldalán (SERP). Vállalkozástulajdonosként az
![seo ügynökség](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_116/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/06/seo-ügynökség-300x116.jpeg)
Hogyan veheti rá a Google-t, hogy gyorsabban indexelje blogját
A blog létfontosságú az organikus forgalom, a leadek és az eladások növeléséhez bármely vállalkozás számára. De nem mindig elég a bejegyzések közzététele. Minden alkalommal, amikor
![kibővített konverzió](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_174/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/06/65fcd7f82f0eddeaa8b3f525_how-to-setup-google-enhanced-conversions-with-GTM-server-side-300x174.png)
Kibővített konverzió beállítása
A kibővített konverziók olyan funkció, amely javíthatja a konverziómérés pontosságát, és hatékonyabb ajánlattételt tesz lehetővé. Kiegészíti a meglévő konverziós címkéket azáltal, hogy az adatvédelmi szempontból
![](https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_blank,q_lossless,to_avif,w_300,h_169/https://onlineugynokseg.hu/wp-content/uploads/2024/05/google-consent-mode-v2-300x169.webp)
Google beleegyezési mód v2 beállítása
A Google hozzájárulási módjának megvalósítása CookieYes használatával A CookieYes mostantól támogatja a Google beleegyezési módját , egy olyan API-t, amely integrálja a Google-címkék viselkedését a felhasználó hozzájárulási eszközével.