PPC képzés
Helyszín
budapesti iroda
Jelleg
képzés vetítéssel
5-10 fő
Kezdő szint
9-16 óráig
időtartam
Magyar
Nyelv
PPC képzés Áttekintés
Kőrösi Ödön Google Partner Ügynökségünk vezetője Google Ads-szakértő és PPC-tanácsadó. Segít a cégtulajdonosoknak, vállalkozóknak és marketingszakembereknek új ügyfeleket találni, növelni eladásaikat, potenciális ügyfeleik számát, és csökkenteni a költségeiket. Ezen hirdetések elsősorban keresési, display hirdetések, illetve videó- és alkalmazáshirdetések.
Emellett több mint 7 éves tapasztalattal rendelkezik hatékony kampányok létrehozásában és kezelésében. Több kiemelkedő webáruház, marketplace online marketing tevékenységeit vezeti, úgy mint a Magyarországon is nagy fejlődésben lévő topseller.hu marketplace, ajtoablakkaft.hu, szonyeghaz.com, rapidpatika.hu. Ezen kívül aktívan irányítja ezen felületek, és több, más weboldal fejlesztését, melyek fő iránya minden esetben a partnerek konverzióinak növelése. Az évek során tapasztaltuk, hogy az érkező oldalaknak rendkívül nagy jelentősége van az értékes cselekmények elérésének szempontjából, ezért tevékenységünket legtöbb esetben komplett szolgáltatásként értékesítjük legyen az online marketing, vagy weboldal készítés.
A képzések során lényeges számunkra, hogy megértsen mindent, tiszta, világos, és érthető legyen mi a Google Adwords hirdetések készítésének lényege, alapja, és hogyan lehet a leghatékonyabb beállításokkal a legtöbb hasznot elérni.
A PPC képzés ebben fog segíteni
- Adwords kampányok elkészítése, mérés fontossága
- Kulcsszavak szerepének, jelentőségének megértése
- Jó minőségű hirdetések elkészítése
- Kampány optimalizálás szempontjai
kinek segít a PPC képzés?
Ez a tanfolyam mindenkinek szól, aki szeretné megtanulni, hogyan állíthat be hatékony keresési kampányokat a Google Ads szolgáltatásban, beleértve
- Saját kampányt futtató cégtulajdonosok
- Vállalkozók, akik több kampányt szeretnének futtatni, hogy hatékonyan célozzák meg közönségeiket a Google Ads szolgáltatással
- Olyan emberek, akik most kezdik a kattintásonkénti fizetést (PPC), és hatékony hirdetéseket szeretnének megjeleni
- A tanfolyam alatt könnyen kérdezhet, hiszen a személyes oktatás keretében erre igen egyszerűen lehetősége nyílik!
Mire számíthat, mit fog tanulni a PPC képzés képzés során?
- Keresési kampány beállítása
- Hogyan válasszuk ki a megfelelő kampánycélt
- Milyen hálózatokat válasszon, és mit jelentenek az Ön számára
- Hogyan állítsunk be földrajzi célzást, és ne célozzuk meg a rossz helyeket
- Milyen nyelveket érdemes használni a kampányban
- A kampány költségkeretének beállítása tesztelésre és a maximális eredmény elérése érdekében
- Milyen napokon és órákban futtassák a hirdetéseket, valamint a különböző lehetőségeket
- Tippek a legjobb szöveges hirdetések megírásához
- A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának lépései a megfelelő keresések célzásához
- Hogyan tegye közzé kampányát és kezdje el a hirdetést
Bevezetés – Hogyan válasszuk ki a megfelelő ajánlattételi stratégiát
Mi az az ajánlattételi stratégia?
A Konverzió maximalizálása ajánlattétel használata a siker érdekében
További ajánlattételi stratégiák
20 perc utána 10 perc szünet
A megfelelő hálózatok kiválasztása hirdetéseihez
Frissítse a földrajzi célzást
Válassza ki a releváns célnyelveket
Használnia kell a közönségcélzást?
Bemutatkozik a dinamikus keresési hirdetés
1 óra 20 perc utána 10 pec szünet
Az ebéd szünet időtartama 1 óra
Hirdetéscsoportok, kulcsszavak és szöveges hirdetések beállítása
Az első hirdetéscsoport létrehozása
Hatékony kulcsszókutatás elvégzése
A legjobb szöveges hirdetések létrehozása
2 óra közben 10 perc szünet
Bevezetés – A hirdetésbővítmények beállítása és a költségkeret beállítása
Hirdetésbővítmények beállítása hirdetései javításához
Hatékony költségkeret-beállítás új kampányához
Kampányok áttekintése és közzététele
30 perc
Kérdéseket lehet feltenni, véleményt formálni az elhangzottakkal kapcsolatban.
30 perc
A képzésen való részvétel regisztrációhoz kötött, melyet a lap alján talál meg. Azért, hogy mindenki számára hasznos információkat közvetíthessünk a képzés során, a regisztrációt követően személyes konzultációt folytatunk a jelentkezőkkel, egy előre egyeztetett időpontban.
Elégedett ügyfeleink véleménye
Készen van a kezdésre?
PPC képzés helyszíne
Tekintse meg Google Adwords képzés helyéről készített képeket
Kis csoportos képzés helyszíne
Könnyen megközelíthető az Allee mellett
További képzések
Amennyiben érdeklik ezek a képzések is
Kampányok optimalizálása
elkészített kampányok utánkövetése
Mérések beállítása képzés
hogyan mérjünk hatékonyan
A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött, kérjük töltse ki az űrlapot!
Weboldal sebesség teszt: Miért létfontosságú a weboldal gyors betöltése?
Miért fontos a weboldal sebesség teszt elvégzése? Manapság a digitális világban az online jelenlét elengedhetetlen egy vállalkozás sikeréhez. Azonban nem elég, ha van egy szép
Havi díjas keresőoptimalizálás előnye: Miért érdemes ezt a stratégiát választani?
Miért fontos a havi díjas keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás napjainkban elengedhetetlen eleme egy vállalkozás online jelenlétének erősítésében. Azonban nem minden vállalkozás számára érhető el az azonnali,
Google hirdetéskezelés és Keresőoptimalizálás költség: Hogyan optimalizáljuk a marketing büdzsénket?
A mai digitális világban az online jelenlét kiépítése és fenntartása minden vállalkozás számára kulcsfontosságú. Ahhoz, hogy elérjük célközönségünket és felkeltsük a figyelmüket, két rendkívül hatékony
Keresőoptimalizálás költség: Milyen tényezők befolyásolják?
A keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO (Search Engine Optimization), elengedhetetlen eszköze annak, hogy egy vállalkozás online jelenléte versenyképes maradjon. A megfelelő SEO-stratégia kialakítása azonban nemcsak
SEO beállítás: Az online siker alapja egy profi ügynökséggel
A keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú elem, ha azt szeretnénk, hogy a weboldalunk elérje a célcsoportot. Egy jól elvégzett SEO beállítás növeli az oldal láthatóságát, forgalmát, és
SEO ügynökség szerepe, és feladata
A SEO ügynökségek szerepe az online marketing világában egyre fontosabbá válik, ahogy a vállalkozások törekednek arra, hogy elérjék és megtartsák célközönségüket az interneten. A keresőoptimalizálás